Soome ja Ahvenamaa viies päev

V päev: Viimase päeva ilm on olnud fantastiline. Eileõhtune matkaeelne ilmakaarte tuvastamine tasus end kuhjaga ära ning tulikuum hommikupäike tõusis täpselt suure kasepuu tagant, lubades meil end katusetelgis mõnusalt välja magada. Peale hommikusöökide ja -kohvide vaaritamist sättisime end teele. Tiputasime Eckerö saart ning võtsime seejärel suuna pealinna poole. Ikka mööda väikseid teid ja radu, et huvitavam oleks. Seekord sattusime päris mitmete teetakistuste ja eramaa-siltide otsa. Igasse soovitud tippu kohale ei saanudki. Mariehamni jalutasime risti-põiki läbi. Kõik poed pandi millegi pärast juba neljast kinni, aga süüa sai õnneks ka hiljem. Sadamad olid endiselt ägedad ning tunnid möödusid lennates. Långnäsi sadama poole sõites jätsime oma teele ühe väikese loodusraja, mille lõpus kõrgus mõnusalt järskude treppidega vaatetorn. Selle parklas oli aga lahe kämpakoht, kuhu end järgmisel korral hea meelega ööbima sätiks.
Nüüd ootame hulga eestlaste ja juba saarel tuttavaks saanud lätlastega kodupoole suunduvat parvlaeva, mis meid hommiku kümneks Tallinnasse toimetab. Just parajaks ajaks, et kastikas mõneks päevaks ProRexis suure matkaka vastu vahetada ning lastega kodumaisele tiirule suunduda 🙂