Väints ja Rando sõidavad Peugeot 308 SWga mandri-euroopa põhjatipust (Nordkapp, Norra) mandri-euroopa lõunatippu (Tarifa, Hispaania). Eesmärgiks on püstitada selle marsruudi ökonoomsusrekord. Aga selleks et 5500km pikkusele ökotripile startida on esmalt vaja starti jõuda.
Peugeot ökosõit Nordkapp-Tarifa, 1. osa – Ügesõnaga, sõidame Randoga Euroopa mandriosa kõige ülemisest autoga ligipääsetavast punktist kõige alumisse. Aga et ökosõidule startida saaks, tuleb kõigepealt starti jõuda…
Peugeot ökosõit Nordkapp-Tarifa, 2. osa – START! Ehk, millised on olud ja mõtted Nordkapis enne 5600 kilomeetrise ökosõidu algust.
Peugeot ökosõit Nordkapp-Tarifa, 3. osa Nüüdseks on esimene mägine sõidupäev seljataga ning kukk kireb 308 SW pagasiruumis asuvasse magamistuppa ökosõidu teise äratuse. Millise tulemusega lõpetati esimene päev ning millised on olud ja tööjaotused, selgub värskes episoodis.
Peugeot ökosõit Nordkapp-Tarifa, 4. osa Rootsi on selle reisi kõige pikem riik ning seda on ka tunda. Peale pikka võitlust tuulte ja vihmaga, hakkab tunneli lõpust siiski valgust paistma. Kulu väheneb, motivatsioon tõuseb ning tee lendab rataste all.
Peugeot ökosõit Nordkapp-Tarifa, 5. osa Otsustasime Kesk-Euroopa ummikute vältimiseks sõita ka öösel. Otsus tasus end ära ning päikesetõusuks ilutses armatuuris kütusekulu number 3.7 l/100km. Tõrvatilgaks meie meepotti oli aga hoopis sillaületus Taanis.
Peugeot ökosõit Nordkapp-Tarifa, 6. osa Niisiis, tunneli lõpust paistab valgus. Lisaks allesjäänud Prantsusmaa osale ootab ees veel ka väga mägise algusega Hispaania. Ning seejärel saabki Euroopa mandriosa lõunapoolseimas punktis otsa.